sobota, 1 czerwca 2013

Padokowo

Sesja ze wczoraj:D pogoda ''o dziwo'' udana;p trochę poleniuchowaliśmy na padoku:) Nawet siodła mi się zakładać nie chciało, tylko prosto po pracy do Dokera:) Pomału uczymy się ukłonów i kładzenia się .. do tej pory wydawało mi się to zbędne, jednak teraz wiem że dzięki takim ćwiczeniom koń uczy się ''bardziej skupiać na nas'' staje się też bardziej posłuszny. Doker ma w tej chwili 4 lata 2 miesiące, jest młodym koniem  i wiem jak ciężko jest mu się nie raz na mnie skoncentrować:) dlatego szczerze polecam tego typu zabawy, ćwiczenia i gimnastykę :) Ostatnio gadałam też z wetem na temat Dokera i tego że widać mu żebra chociaż tak dużo je (praktycznie bez przerwy) jest młodym koniem ma szybką przemianę.. ale na pewno jest coś co mogłoby spowolnić ten proces... wet mi tylko powiedział że budowę ma idealną, jest sportowcem i w tym jego urok że zawsze będzie mu widać trochę.. ale mimo wszystko chciałabym coś z tym zrobić..






















































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz